lauantai 6. joulukuuta 2008

Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut."

Oletko Sinä Siion joka sanoo:
Jesaja
49:14 Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut."
49:15 Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.
49:16 Katso, kätteni hipiään olen minä sinut piirtänyt, sinun muurisi ovat aina minun edessäni.




Unhottaako vaimo rintalapsensa,
niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa?

Ihminen joka on jo lapsena hyljätty ja
laiminlyöty pelkää, että Jumalakin on
samanlainen, sillä niin suuresti
jokainen tarvitsee Jumalan rakastavaa
Isän/Äidin kättä, eikä heti osaa
ymmärtää, kuinka Jumala rakastaa lapsiaan.

Moni kärsii yksinäisenä yksinäisyydessä,
sielullisesta invalidisyistään
Nämä kärsimykset ovat elämän mittaisia
hyvin monessa tapauksessa, koska
luullaan ettei mitään apua ole.
Vammaisuudesta on tullut se eletty elämä,
joka säätää ja määrää olemisen,
eikä edes uskota, että toisenlaista
eläämää voisi olla. Eikä sitä helposti
olekaan, ellei ihmistä auteta ja
saateta näkemäämn, että on parempaa,
niin että hän uskaltaa haluta paranemista,
ja elämänsä muuttumista.

Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.

Jumalalle on kaikki mahdollista
ja Jumalan ihmisillä on mahdollisuus
parantua ja osoittaa tietä muillekin
paranemiseen, niin että ne monet

vammat ja vaivat eivät
tuhoa ihmistä ja vie elämän halua.

Jumalan Sana avaa siihen suuret
hämmästyttävät mahdollisuudet.
Parantavat ja lääkitsevät mahdollisuudet,
mutta kukaan ei jaksa yksin. Jokainen
Jumalankin ihminen tarvitsee rinnalleen
toisen ihmisen. Moni etsii sitä apua ongelmiinsa
elämänkumppanista, ja voi olla että
joissakin tapauksissa se onnistuukin, mutta
liian monessa tapauksessa se ei onnistu,
ellei ulkopuolistakin apua ole tukena.

Jumalalla on aina aikaa ja Hän on läsnä,
Hän parantaa Henkensä ja Pyhän Sanansa
kautta meidän vääristyneitä ja totuttuja
tuhoisia ajatus ja elämänmallejamme.
Uskalla antautua muuttumiseen,
uskalla luopua tottumuksistasi,
joista on tullut elämän tuhoisa turva!
Uskalla luovuttaa väärät ajatuksesi
uskalla olla rehellinen Jumalan edessä.
Uskalla kohdata Jumalan rakkaus,
joka on evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta
ja kuuluu kaikille ihmisille.

Katso, kätteni hipiään olen minä
sinut piirtänyt, sinun muurisi
ovat aina minun edessäni

Nämä Profeetta Jesajan sanat puhuvat meille
Evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta,
Hänen käsiensä haavoista, jota osoittavat
Meille Jumalan Rakkauden parantavan
Totuuden ja Elämän Tien.

Ei kommentteja: